måndag, juli 05, 2010

Nivea Straigh Easy

Anonym sa:
Hej!!
Detta har igentligen inte med hårinpackningar att göra men jag undrar det finns ju ett schampo som heter nive straight easy jag undrar om du vet om de funkar ?de står att de ska göra håret rakare ?

Svar: Jag har inte provat just det shampoot med jag har prövat andra shampoo som ska ha samma effekt och det fungerar litegrann, men mitt hår blev ganska platt. Men har man ett hår med väldigt mycket volym som man vill få ner lite eller om man har riktigt mycket lockar så kanske det har en positivare effekt. Prova vet jag! :)

1 kommentar:

  1. Hej :)

    Jag har svart hår och vill färga håret brunt, det jag undrar då är om jag ska tona det eller färga håret? Vilket kan jag få bäst resultat av, vilket sliter minst osv?

    Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera