torsdag, juli 01, 2010

Hudvård - The Body Collection

Jag brukar varje dag kolla runt på sidor som , , och där det finns olika sorters skönhetsvård och makeup. På såg jag att dom hade 25% på alla "The Body Collection"-produkter och kunde inte låta bli att beställa en hand & body lotion med Grapefrukt och Vitamin C. Tänkte att jag kunde unna min hud det efter två veckor av sol i Spanien.

Jag beställde den i tisdags och dagen efter låg paketet i blevlådan, jag gillar snabb leverans, och idag smörjde jag in mig med lotionen och den luktar fantastiskt. Jag har läst igenom ingredienserna och det ser väldigt bra ut. Lotionen var krämig och gick snabbt in i huden och nu känns huden len och mjuk och jag känner mig fräch.

The Body Collection har inte bara hudkrämer utan många olika skönhets produkter i olika dofter. Gå in på och klicka på skönhet så kommer erbjudandet upp (varar till 31-07-2010).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar