måndag, juli 05, 2010

Vad jag använder för produkter just nu!

Stina:
Vad använder du för hårprodukter just nu? :)
Snälla svara! :)

Svar: Vad roligt att få den frågan. Jag använder faktiskt mycket olika produkter, jag borde ta kort på alla mina produkter så ni får se hur många jag har. (Vill ni det?). Men givetvis har jag några favoriter just nu:

  • "Matrix Biolage Hydratherapie" både shampoo och balsam () "Sebastian Potion 9" den absolut bästa leave-in jag använt ()
  • Jojobaolja ()
  • "Osmo Essence Colour Mission Shampoo" mitt bästa sulfat-fria shampoo just nu ()
  • "Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque" fick ett varuprov på denna inpackning som räcker till några gånger ()
Jag byter ofta favoriter men dessa är några som hållt i sig ett tag. Om ni använder sökfältet här brevid så kan ni hitta att jag skrivit om alla dessa produkter utom inpackningen, om vi vill veta mer alltså :) Annars kan ni alltid gå in på hemsidan jag beställt dem från och läsa mer.

1 kommentar:

  1. snälla knäpp kort på dina produkter, man får liksom en mer bild av det du har och kommer ihåg det lättare så att man själv kan köpa de med!
    please skulle va skita kul och skulle göra din blogg ännu himla bättre!:)

    SvaraRadera