fredag, april 22, 2011

Två erbjudanden till er!

Nu har jag två erbjudande till er!

Erbjudande nr: 1
Fram till den 30 april kan du få en Lash Plumping mascara
(värde 109 kr) på köpet och 50 kr rabatt när du beställer för
minst 250 kr.
Dessutom är det FRAKTFRITT!

Använd koden YVES01 vid beställning.


Erbjudande nr: 2
Fram till den 30 april kan du få en ultralätt dagcreme som
innehåller vegetabilisk Inositol (värde 229kr) på köpet och
50 kr rabatt när du beställer för minst 250 kr.
Dessutom är det FRAKTFRITT!

Använd koden YVES02 vid beställning.


Och nu måste jag tillägga att maskaran i första erbjudandet använder jag själv och den är riktigt, riktigt bra. Den både förlänger och separerar fransarna på ett jättesnyggt sätt! Sedan måste jag också tillägga att jag ofta beställer från och blir alltid jättenöjd. Man får alltid med en gratisprodukt (en premie, som de kallar det) oavsett hur lite man handlar för, och om man handlar för 250kr så får man ofta fler produkter gratis eller till väldigt bra pris, och över 250kr är det också fraktfritt!

Är ni intresserade av naturliga produkter för hela kroppen så tycker jag ni ska kika in på !

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har lite hårfrågor jag hoppas du kan svara på. Jag är nybörjare inom hårvård så vissa frågor kanske låter lite dumma.
    1. Jag har torrt/skadat hår som även är färgat. Ska jag satsa på produkter för torrt/skadat hår eller färgat?
    2. Jag har planer på att sola en del nu när det är vår och undrar om det räcker med att vira en handduk runt håret för att inte mitt färgade hår ska solblekas?
    3. Jag undrar om du har något tips på en spray med uv skydd som gör så mitt färgade hår håller sig till sin färg och inte solbleks?
    Hoppas på svar!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur ofta kan man tona håret? jag gör det ungefär var 4e vecka men redan efter ca två veckor (tvättar endast håret en gång per vecka) så ser det urtvättat ut. Tacksam för svar

    SvaraRadera