lördag, april 09, 2011

Nr 1 på topplistan

är den absolut bästa sidan när det gäller hårprodukter, de har ett stort utbud, riktigt bra priser, snabb leverans och billig frakt (fri frakt över 500kr). Dessutom har de blivit utsedda till "Årets E-handlare" de tre senaste åren.

Ja, nu till det jag egentligen tänkte skriva om: På s Topplista över mest sålda produkter ligger "Lanza Healing Strength Silk Serum" som nummer ett, och den har gjort det sen i höstas, om jag minns rätt. Jag har tidigare skrivit om den, dock jag har inte själv prövat den, men jag har fått tips från er läsare om att den är riktigt bra. Och eftersom den ligger etta så borde det ju vara många som tycker likadant.

Det är ett så kallas silk-serum som har en massa positiva egenskaper för håret. Den är effektiv mot mjäll och hårbottenproblem. Håret får ny lyster och glans och blir mjukt och lent utan att kännas det minsta tungt.

Håret skyddas mot värme i upp till 260 grader, dock rekommenderar jag att du ska köra på lägre temperaturer för att vara på den säkra sidan. Och använd alltid värmeskydd!

Appliceras i både vått eller torrt hår. Gnugga en liten klick i handflatorna och fördela sedan jämt i håret. Ska inte sköljas ut!

kostar den endast 165kr, och det är ett riktigt bra pris. Jämför det med 249kr på Bangerhead.

Lanza Healing Strength Silk Serum i gruppen Hårvård / Styling / All Styling hos Lyko Hair AB (31-114)

2 kommentarer:

  1. alltså shit, jag gillar verkligen din blogg! mitt hår är risigt och torrt och det växer aldrig osv osv så alla tips är bra tips! :)

    SvaraRadera
  2. det här värmeskyddet är fantastiskt, en av få produkter som faktiskt funkar på mitt tjocka, bångstyriga och torra hår. och funkar et på mitt hår, funkar det på allt!

    SvaraRadera