fredag, april 22, 2011

Inpackning med UV-skydd

Ledsen att det blivit lite glest mellan mina inlägg men man får ju passa på och vara ute i det underbara vädret. Hoppas ni har det lika fint som jag, här ute på västkusten har det nämligen varit soligt och ca. 20 grader i skuggan de senaste dagarna.

Idag tänkte jag tipsa er om en inpackning som jag både jag och min mamma använder ofta och tycker mycket om: "Grazette XL Hair Pack". Den är faktiskt helt underbar, håret blir väldigt mjukt och lent. Den innehåller naturligt UV-skygg från solros och andra naturliga ingredienser som vårdar och skyddar håret.

Den finns att köpta i två olika storlekar, 250ml eller 1liter. Den med 250ml kostar 95kr och JUST NU kan man köpa förpackningen på 1liter för 129kr på , alltså sparar du mycket, mycket mer på att köpa den.

Grazette XL Hair Pack 1liter i gruppen Hårvård / Treatment hos Lyko Hair AB (12-902)

Det är mitt tips till er ikväll! Ta hand om er och glöm inte solskyddet!

1 kommentar:

  1. Hej! är det sant att man kan göra slingor på sig själv genom att ta citron på slingor och sedan gå ut i solen? :)
    vaädogt tacksam för svar!

    SvaraRadera