lördag, april 02, 2011

Isadora Glow Stick

Jag tänkte tipsa er om en produkt som jag köpa här om dagen. "Isadora Glow Stick" heter den och är precis som det låter ett stick, som går att använda till mycket. Jag använder det främst som rouge, men det går utmärkt att använda var som helst på kroppen om man vill snygga till sig extra. Prefekt highlight!

Anledningen till att jag köpte denna var eftersom jag hade läst i "Skönhetsbibeln" (läs om den HÄR) att det ofta blir snyggare och naturligare med krämrouge än med rouge i puderform. Så jag letade efter en krämig och bra rouge och så hittade jag denna. Den finns i rosa och i guld.

Jag läste precis på (där den finns att köpa för 120kr) att den innehåller jojobaolja och vitamin C & E. Jojobaolja är fuktgivande och mjukgörade. Vitamin C och E är två av de antioxidanter som huden lättast tar upp. Det står även att den ska hindra för tidigt åldrande av huden vilket alltid är ett plus om man börjar komma upp i 25-30-årsåldern.

Här får ni en bild på min, jag har den rosa. Ledsen att det blev en så dålig bild, tog med min iphone, jag orkade inte plocka fram systemkameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar