måndag, april 25, 2011

Bästa anisktsscrub

Idag har jag köpt den bästa ansiktsskrubben/peeling jag någonsing använt. "CLINIQUE 7 Day Scrub Cream Rinse Off Formula" heter den och kostar 219kr på (alltid fri frakt).

Mitt ansikte har aldrig varit så lent som nu, efter att jag "skrubbat" det. Jag har insett att jag gillar Cliniques produkter väldigt mycket. De är parfymfria och innehåller inga parabener (i alla fall inte vad jag kunde se, dock har jag inte läst på alla deras produkter). Den innehåller riktigt bra ingredienser så man får verkligen vad man betalar för. Jag rekommenderar Clinique om man vill lägga lite mer pengar på hudvård och smink, jag återkommer med fler tis!

Ha en fortsatt trevlig annandag påsk!

Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse Off Formula 100 ml

1 kommentar:

  1. Kan den få bort finnar också? Jag har ett finnigt aniskte och behöver en super produkt JUST NU!!!!
    Så kan den få bort akne och porer?

    SvaraRadera