torsdag, mars 31, 2011

TIGI-kampanj

Nu när vi ändå är inne på kampanjer så kan jag passa på att tipsa er om att har upp till 50% rabatt på alla produkter från "TIGI".

För några år sedan använde jag mig av shampoot och balsamet: "Tigi Bed Head Superstar". Jag gillade dem verkligen. Shampoot är dessutom sulfatfritt (tyvärr såg jag att inte hade den inne). Men balsamet hade de, och det är ett riktigt bra balsam!

Sedan rekommenderar jag "TIGI LOVE PEACE & THE PLANET", även om jag inte själv har testat dem så ser jag på ingredienserna att deras produkter är bra, sedan rekommenderar jag alltid att köpa ekologiskt eller miljövänligt, eftersom miljön är något vi borde prioritera idag!

TIGI Love Peace & the Planet Freak of Nature Lavender Citrus Eucalyptus Volumizer & Thickener 250 ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar