onsdag, mars 30, 2011

Panto-3, håret växer fortare!

Nu ska ni få höra! Min kompis, Hanna, har ätit Panto-3 i några veckor och hennes hår har växt jättemycket. Det har blivit jättefint och framför allt långt. Ännu ett bevis på att dessa tabletter fungerar.

Som sagt så finns de att köpa på Shopping4net och , priset är ungefär samma. Jag rekommenderar dessa sidor eftersom jag har beställt från dom många gånger och alltid fått sakerna 1-2 dagar efter, och alltid varit nöjd.

Edit: Just de ja! har en vårkampanj och jag har en rabattkod till er, skriv in "SPRINGTIME" så får ni fri frakt ända fram till den 30 april
Panto-3 i gruppen <a href=/3/sv/artiklar/halsokost/index.html>Hälsa/Kropp</a> > <a href=/3/sv/artiklar/halsokost/harvard/index.html>Hårvård</a> hos Bodystore.com (A19991142r)


4 kommentarer:

  1. Hej :) jag kan inte få rabatt koden att fungera :(

    SvaraRadera
  2. ungefär hur mycket fortare växer håret? eller är det olika från person till person? tacksam för svar!

    SvaraRadera
  3. hej, kan man gå upp i vikt av sådana tabletter, av hårkontroll oxå?

    SvaraRadera