måndag, mars 14, 2011

Min inpackning

Hej på er! Ledsen att det blivit lite glest mellan inläggen det senaste men jag har haft fullt upp med skolan, projektarbete m.m.

Men nu ska ni få ett snabbt tips av mig innan jag går på pianolektion.

Jag har hittat en inpackning som jag älskar "Matrix Biolage Hydratherapie Aqua-Immersion Crème Masque" är hela namnet. Det är den bästa inpackningen jag testat. Håret blir mjukt och härligt! Den kostar endast 149kr på ! Den är helt klart värd pengarna.

Kram på er!

Matrix Biolage Hydratherapie Aqua-Immersion Crème Masque 150ml i gruppen Varumärken / Biolage hos Lyko Hair AB (18-963)

2 kommentarer:

  1. Förlåt, detta hör inte till ditt inlägg. Men jag tänkte att du kanske visste något.

    Hej.
    Jag är en tjej med väldigt flötigt/fett hår som får tvätta mitt hår, nästan varje dag. Har försökt att låta bli att tvätta det någon dag och använd torrshampo, men jag tycker inte att det hjälper och känner mig äcklig i håret.

    Har också använd ett schampo ett tag, loreal pure resource, som ska vara renande och ta bort mineralrester och återställa håret till en optimal tvättning.
    Men jag tycker inte att det har hjälp speciellt mycket.

    Jag har sökt runt lite och kollade och fick fram att det kanske var torr hårbotten som gjorde att håret producerade mer fett. men hur vet man om man har torr hårbotten? Ska det klia? Ibland när jag tar i håret/hårbotten ramlar det ner något vitt, som knappt syns. Men det är väl inte mjäll?

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrar om du har några bra tips på ekologiska och naturliga hårprodukter? Är särskilt ute efter värmeskydd för föning och plattång/locktång, och hårspray!

    SvaraRadera