torsdag, mars 03, 2011

Min nya favorit!

Jag har hittat ett nytt värmeskydd som jag verkligen gillar, tyvärr har jag inte hunnit ta någon bild på den men det kan ni få en annan dag :)

Den heter i alla fall "Matrix Biolage Hydratherapie Hydra-Seal Softening Mist" och jag använde den för första gången igår efter att jag duschat. Jag gillade känslan i håret direkt, det blev väldigt lent och mjukt efter att det hade torkat. Håret blev också väldigt glansigt på ett bra sätt, det såg inte alls fett ut, och det gör fortfarande inte det, nu en dag efter.

Har man ett grövre hår än mig så kan man även spraya i lite efter att man fönat håret om man vill att det ska bli ännu glansigare. Jag har ganska tjockt hår men väldigt tunna hårstrån och mitt hår är redan lite glansigt av sig själv.

Detta är en ganska ny produkt och den finns inte att köpa på så många ställen än. Men på har den nyss kommit in och kostar 149kr! Den finns under kategorin "Nyheter" eller om ni letar under märket "Matrix"!

Matrix Biolage Hydratherapie Hydra-Seal Softening Mist 125ml i gruppen Varumärken / Biolage hos Lyko Hair AB (18-962)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar