torsdag, mars 24, 2011

Massa nya produkter :D

Jag har köpt en massa nya produkter idag och jag är jättenöjd! Jag vet knappt var jag ska börja... Jag var inne på Kicks och såg att dom hade ett erbjudande på Lancôme-produkter, om man köpte två an deras produker så fick man en sminkväska med småförpackningar av olika produkter.

Jag har givetvis inte hunnit testa allt men ansiktskrämen testade jag direkt. Och den var helt underbar. Hela namnet är "Hydra Zen Neurocalm" och den kostar rätt mycket men har man problem med sin hud så är det bra att investera i en ordentlig ansiktskräm. Just denna är lugnande för stressad hud, alltså torr eller irriterad hud. Den finns att köpa på för 529kr. Och kom ihåg att alltid har fri frakt!


Här är en bild på produkterna som väskan innehöll. Ansiktskrämen, parfym, ansiktsserum maskara, läppstift! (Har ännu fler nya produkter men det får ni se mer av när jag hunnit testa dem)
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar