tisdag, mars 01, 2011

Storpack - hårinpackning

I söndags gjorde jag en beställning från och idag kommer den. Bland annat så har jag beställt en liter hårinpackning från Grazette.

"Grazette XL Hair Pack" är hela namnet. Jag har läst om många som har testat den och tycker den är riktigt bra, så nu ska jag själv testa. Just nu kostar den nämligen bara 129kr för en hel liter på , det är väldigt bra pris. Den ligger vanligtvis på 219kr.

Grazette är ett av de billigare frisörsmärkerna. Jag har använd/använder shampoot, balsamet och värmeskyddet i deras serie Crush och de är riktigt bra! Vill man inte spendera pengar på de dyrara märkerna, (Redken, Ghd, Kerastase, Philip B m.m.) så rekommenderar jag "Grazette" och även "Maria Nila".

Grazette XL Hair Pack 1liter i gruppen Hårvård / All Hårvård hos Lyko Hair AB (12-902)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar