onsdag, mars 02, 2011

Nya produkter!

Redken Clear Moisture-produkter. Shampoo, balsam och inpackning i samma serie. Jag säger bara wow! Jag har precis tvättat håret och använt shampoot och balsamet och mitt hår känns nu jättemjukt. Det bästa med shampoot var att är väldigt drygt, det behövdes inte mycket alls för att det skulle löddra. Balsamet var också skönt att använda, så jag är riktigt nöjd.

Dessa produkter är speciellt utvecklade för normalt till torrt hår. De innehåller glycerin som gör att håret återfår sin fuktbalans. Med hjälp av aprikosolja vårdas håret, blir mjukare och lenare, dessutom gör det även att håret blir mindre flygigt.

Dessa produkter finns på , och shampoot är just nu på kampanj och kostar endast 169kr. Balsamet ligger på 279kr och inpackningen 359kr!



1 kommentar:

  1. Har precis börjat läsa den här bloggen, och jag älskar den! /Tove

    SvaraRadera