söndag, juni 06, 2010

Tävling på gång!

Nu i veckan har jag varit och handlat en produkt som jag hade tänkt lotta ut till någon av er läsare. Det är nämligen så att jag ska iväg till Spanien i lite mer än två veckor och kommer inte kunna uppdatera bloggen under den tiden, så istället tänkte jag ha en tävling som kommer pågå under den tiden. Tävlingen startar nu på fredag den 11 juni kl.20:00 och avslutas tisdag den 29 juni. Jag kommer skriva ett inlägg med anvisningar.

Men jag kan avslöja produkten nu:
Ett milt och skonsamt shampoo av märket C4. Shampoot innehåller uv-skydd som jag så länge tjatat om att ni ska använda nu under sommaren. Dessutom skyddar denna produkt även mot värme styling och annan skadlig miljöpåverkan. Det motverkar att håret blir statiskt och flygigt samtidigt som det hjälper färgat hår att behålla färgen.

Denna produkt kostar runt 100kr i de flesta butiker, bland annat på och .

Glöm alltså inte kolla in bloggen på fredag då anvisningar om hur du kan vinna denna produkt kommer att läggas upp.

Kram på er :)

1 kommentar:

  1. en fråga...
    du nämnde tidigare i nått inlägg att man helst inte ska använda vanlig frotté handduk till håret utan sa att man skulle använda någon bumollshanduk och då undrar jag hur se dom ut och vart kan jag köpa dom? Använder man bara dom en gång och sedan slänger elr hur gör man?

    SvaraRadera