lördag, juni 05, 2010

Martix Biolage Sun Protective

Onstyle.se har just nu en kampanj på "Matrix Biolage Sun Protective Hair Oil" och "Matrix Biolage Sun Protective Hair non-oli". En vattenavvisande spray, antingen med eller utan olja, som hidrar att håret torkas ut då det utsätts för sol, klor eller havsvatten. Dessutom tillför sprayen fukt och gör håret lätthanterligt. Ska sprayas i antingen vått eller torrt hår innan man går till poolen eller stranden.

På Onstyle kostar denna produkt just nu 99kr (i vanliga fall ligger den på ca 180kr).

Har du ett torrt hår borde du välja den med olja men har du ett hår som lätt blir fett är det bättre om du väljer den utan.

Den med olja är orange på toppen den utan olja är helt vit. Kolla på bildera :)



1 kommentar:

  1. jag har gått från svarthårig till blond och har alltså blekt en hel del. jag har naturliga vågor i mitt hår som nu börjat förstöras pga vad jag utsatt mitt hår för. vågorna är svagare och håret är torrare. jag vet att jag inte kan få tillbaka kvalitén jag hade innan men finns det a good way to start? några förslag? är ganska desperat, mitt hår är mig kärt haha :D

    SvaraRadera