tisdag, juni 29, 2010

Revlon Professional Color Shampoo

Igår tvättade jag håret med just detta shampoo, hela namnet är "Revlon Professional Interactives Color Sublime Shampoo". På får man med varuprover om man skriver med det i beställningen, och jag fick bland annat ett prov på detta shampoo.

Nu när jag precis kommit hem från Spanien tänkte jag att mitt hår behöver extra mycket vård så jag provade Revlons färgshampoo. Det är ett drygt shampoo som löddrar lätt, vilket är positivt eftersom det inte går åt lika mycket då. Lukten var fräch och god. När mitt hår sedan hade torkat så kändes det väldigt lent och var lätthanterligt, och var inte det minsta torrt utan kändes väldigt återfuktat.

står det att Revlons produkter hjälper till att bevara färgenpigmenten (givetvis kan man använda detta shampoo även om man inte har färgar hår). Dessutom hjälper produkterna till att behålla glansen och livfullheten och resultatet blir ett friskt och välskött hår.


Pris: 194kr för 250ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar