fredag, juni 11, 2010

NU STARTAR TÄVLINGEN :)

TÄVLING!!!

Hej mina fina läsare!
Nu drar jag igång tävlingen som kommer pågå under tiden som jag är i Spanien.

HÄR har jag skrivit om produkten som kommer att lottas ut till någon av er läsare.

Anvisningar:
För att vinna denna produkt ska du, i din egen blogg (om du inte har en, varför inte skaffa?), skriva ett inlägg där du länkar till min blogg (www.likeyourhair.blogspot.com). Sedan måste du lämna en kommentar under detta inlägg där du länkar till ditt inlägg.

Tävlingen kommer att pågå fram till den 29 juni, sedan kommer jag lotta fram en vinnare dagen efter, den 30 juni.

För att underlätta då jag ska ta kontakt med vinnaren så är det till stor hjälp om du skriver din mailadress i kommentaren. Jag kommer ha kommentargranskning aktiverad vilket betyder att inga kommentarer kommer synas förän jag godkänner dem (när tävlingen är avslutad).

Lycka till, nu åker jag till Spanien, vi hörs den 28 juni.

16 kommentarer:

  1. hejsan=) kul att du skrev till mig=) Fin blogg du har! Den ska jag kika mer på=) Hoppas allt är bra! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. http://onlyronja.blogg.se/2010/june/tavling.html

    ronjaringwald@live.se
    tack för en bra blogg :)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag undrar om ett schampoo som innehåller schampoo och balsam är lika bra att använda som ett schampoo och ett balsam för sig. Eller är det kanske bättre?

    SvaraRadera
  4. hej!
    det får bort när jag skrev så skriver väl en gång till då.
    jag har några frågor!
    jag har blont hår elr nää, man ka säga att jag är strawberry blondi (alltså lite orange hårig) nartuligt!
    jag ska tona mörka slingor och jag vill att det ska bli skit fint och nartulig!:) så kan du hjälpa mej?
    1.vad köper man hårtoning? färg och toning har ju precis lika förpackining
    2. har hör talas om casting, en toning är den bra?
    3. sliter toning på håret?
    4. vad är skilnaden på färg toning och att bleka?
    5. jag vet att bleka sliter mer och att de såklart bleker (alltså ljusare) men vad är det för skillnad i innehåll?
    6. ska jag köpa flera olika toningar som både mörk blond, ljus brun, mellan brun för lite natuligare och finare resultat?
    7. blir det jätte dyrt då? vad kostar ungefär en toning?
    8. har du tonat, blek, färgat håret någon gång?
    9. jag har också slitet hår så behöver lite tips hur jag ska göra efter toningen!
    10. när kmr olijelistan som du skrev om? inte för att stressa utan är bara lite nyfiken!!

    tack för en enormt bra blogg!:)

    SvaraRadera
  5. kan inte du bli lite personligare?
    visa vad du har frisyr vad du haft för frisyr visa vilka produkter du använder, hur du gör när du duschar håret alltså inte dataljit utan bara beskriva vad du t.ex gör med håret när du är klar!
    i duschen?

    SvaraRadera
  6. är saltvatten elr saltvattenspray bra för håret?

    om man har slitet hår och inte klipper av det blir d hår som växer ut oxå slitet då?? om man har väldigt slitet hår och måste klippa av det hur mkt ska man ta?

    kram

    SvaraRadera
  7. hejsan! sliter det mkt på håret att permanenta de lockigt?
    kram&puss emmelie

    SvaraRadera
  8. hur mkt pengar spenderar du på hårprodukter per månad?:)

    SvaraRadera
  9. hejsan, jag har fråor om borstar;
    vad är det som gör en svinborste så bra?
    vilken borste är absolut inte bra att borsta med?
    är värmeborstar bra (du vet dom som man gör sånna där stora lockar med)?
    hur ofta ska man borsta håret ungefär?
    vad är bäst kam elr borste?

    jag är svensk! (bara bra och veta eftersom det är olika på om man t.ex kmr från thailand men aja!:)
    hoppas attt du kan svara!:)
    lärande blogg!:D

    SvaraRadera
  10. kan du inte komma tillbaka snart!:)

    kan inte du skriva dem som är din bästa hårvårdsmärken och dem sämsta?

    SvaraRadera
  11. okej jag ska ställa en helt annan fråga som jag hoppas du kan svara på!:)
    du är ju så allmänbildad verrkar d som!

    Vart köper man så kallad "svart på en kvart" den där krämen som gör att man blir brunare när man solar! och vad innehåller den?

    SvaraRadera
  12. Länk till inlägget: http://nerunderstolen.blogg.se/2010/june/ar-med-i-en-tavling.html#comment
    mail: katrin.karlsson@hotmail.com

    Vill vara med och tävla :-)

    SvaraRadera
  13. hur f*n gör alla sina hår knutar (du vet dom som sitter typ mitt på huvve!
    mina blir mislyckade!
    andras blir nartuligt slarviga, coola o.s.v
    kan du hjälpa mej?:)
    snälla!

    SvaraRadera
  14. Hej"!

    blir man brun fast man har puder/foundation?
    hur långt hår har du?
    vad är det allra viktigaste på sommar med håret`?
    värmeskydd: är det verkligen bra för hhåret?, jag använder scandinavian formula
    när man bastar slits väl håret?, vad ska man täka på då?


    hoppas du kmr att svara<3

    SvaraRadera
  15. vilken för har du på ditt hår? och hur lång har du?:)

    SvaraRadera
  16. hejsan du! vilka aloe vera produkter kan man använda i håret/är bra för håret?

    är aloe propolis creme bra?
    du skrev förut att man kan använda gelly, skam man då bara ta en klick och smeta jämnt ut?, elr ska man ksk häj på en kam/borste?
    tips tack!:)

    SvaraRadera