onsdag, februari 23, 2011

Kampanj på shampoo

Just nu har stor kampanj på flera olika shampoon!

Du kan köpa 500ml shampoo + 500ml balsam från märket Joico (ett riktigt lyxmärke) från endast 359kr!

Du kan även köpa shampoo från Redken (som också är ett riktigt bra märke) för endast 169kr!

Dessa produkter är ofta ganska dyra, men sanningen är att de också är riktigt bra. Har man problem med håret så är produkter från Redken, Joico, Philip B och Kerastase riktigt, riktigt bra.

Själv har jag inga större problem med mitt hår eftersom jag tagit hand och varit rädd om det i flera år. Jag använder i stort sett aldrig värmeverktyg och jag använder alltid leave-in, dessutom äter jag Panto-3 (kosttillskott som gör att håret blir starkare och växer fortare). Men när man inte varit så rädd om sitt hår under en tid så är det bra att börja med ordentliga produkter.

1 kommentar:

  1. hej !

    jag har läst din blogg ett tag och tycker du skriver bra om hår. jag har ett par frågor som jag hoppas du kan svara på:
    jag har tjockt, bångstyrigt och torrt hår, och har precis upptäckt tjusningen med oljor i håret. till vardags använder jag däremot alltid ett värmeskydd som jag gillar från lanza, och ibland får jag för mig att värmeskyddet lägger sig som en "hinna", så om man sedan vill ta lite olja i topparna så verkar det inte lika bra om man har haft värmeskydd eller någon annan stylingprodukt i håret innan man fönar..?
    finns det för övrigt någon gräns för hur många olika produkter som är meningsfulla att ha i håret? kan jag t ex efter tvätt ha leave in, lite olja i topparna och sedan värmeskyddet? eller det är bara onödigt med så många "lager"?
    tacksam för svar, ha det bra!

    SvaraRadera