söndag, februari 20, 2011

Leave-in för mjukt hår

Ni som läst min blogg under en längre tid vet att jag älskar leave-in-produkter. Alltså krämer/lotions som man applicerar i antingen vått eller torrt hår och som man inte sköljer ur. Jag har några favoriter och jag tänkte lägga upp en bild på dem :)


Från vänster till höger:

1. En liten förpackning med Orofluido hårolja - 229kr för 100ml på

2. Maria Nila Hair Lotion - 139kr på

3. Goldwell Dualsenses Color Extra Rich Leave-in Creme Fluid (syns lite dåligt på bilden men den står bakom jojobaoljan) - 139kr på

4. Jojobaolja - 69kr på

5. Sebastian Potion 9 - 190kr på

6. Vårdande creme för kluvna toppar - just nu 83kr på (priset varierar hela tiden eftersom de ofta har olika erbjudande)

7. Lanza Daily Elements Leave-in Conditioner - 129kr på

8. Grazette Crush Black Violet Heat Glider 88 (värmeskydd) - 119kr på

Alla dessa produkter rekommenderar jag varmt, de passar alla hårtyper, men vill du veta mer om dem så har jag skrivit om de flesta av dem tidigare så det är bara att söka i bloggen. Vad gäller Jojobaoljan så använder jag den som leave-in, vilket du också hittar information om i tidigare inlägg. Du kan även läsa om produkterna där jag köpt dem (hemsidan jag länkar till efter varje produkt).

Foto: Adam Hellmansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar