söndag, februari 13, 2011

Få håret att växa fortare och bli starkare

Jag får ofta frågor som handlar om hur man får håret att växa fortare eller hur man får det att bli starkare. Jag rekommenderar alltid kosttillskottet Panto-3, den innehåller ingredienser som gör att det håret som växer ut blir starkare och får mer glans.

Dessutom växer håret fortare av dem. Inte nog med det, håret blir också tjockare eftersom hårsäckar som varit inaktiva börjar arbeta igen. Det märkte jag själv av när jag började äta Panto-3, efter några veckor började det sticka ut nya hårstrån från hårbotten. Jag märkte också en tydlig ökning av hårväxt (oroa er inte, det märktes bara hur huvudet, ingen annan stans).

Jag äter fortfarande dessa tabletter och jag skulle aldrig byta ut dem mot något annat kosttillskott för hår, hur och naglar. Panto-3 är klart bäst!

Det brukar kosta något över 100-lappen för 120tabletter. Jag brukar beställa från eller Shopping4net eftersom de har väldigt bra priser och är pålitliga.

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Skulle du inte kunna skriva lite om de senaste hårtrenderna/frisyrerna eller något roligt som hur man gör en double knot i håret eller fina flätor?

    SvaraRadera
  2. hej! :) tänkte bara fråga om man panto-3 finns att köpa i någon butik eller om det bara finns att köpa på nätet? :)
    finns det några biverkningar?

    SvaraRadera