lördag, februari 06, 2010

Hårförlängning - problem

Veronique sa...
Hej! Jag har sytt in löshår och nu börjar det tova sig under löshåret, där det är insytt... Hur gör jag för att få ut allt utan att förstöra löshåret?

Svar: Tyvärr kan jag inte mycket om löshår men jag kikade runt lite på internet och hittade svar på harforlangningstockholm.se. Där står det att det lättaste sättet är att ta hjälp av en vän. Det är viktigt med bra belysning. Var väldigt försiktig och sprätt långsamt upp stygnen. Håret kommer vara tovigt efteråt men blöt inte ner det innan du borstar ut, det kommer slita mer på håret.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag längtar efter att få långt fint hår.. Som du kan läsa i lite äldre inlägg i min logg så förstörde min gamla frisör mitt hår.. h
    Han klippte lite som han ville så var massa "hål" i det.. Har du något tips på hur jag kan få mitt hår finare och längre?

    Kram Sofie

    SvaraRadera