fredag, september 17, 2010

Sulfatfritt shampoo

Detta shampoo blev jag riktigt sugen på att beställa med, endast 179kr för en halv liter på .

Lanza Healing Moisture Tamanu Creme shampoo är hela namnet, men Lanza heter märket, som för övrigt är ett av de ledande märkerna inom proffitionell hårvård. Detta shampoo är ett färgbevarande och fuktgivande med en speciell nanoteknik. Det reder ut ochtillför en naturlig mjukhet utan att tynga ner, och innehåller dessutom reparerande ingredienser. Och det bästa av allt: Shampoot är sulfat-fritt, alltså tvättar rent håret med en mycket snällare ingrediens är sulfater. Som pricken över i:et tillförs även glans.

Detta hittar du hos !

1 kommentar:

  1. Hej, jag hittade din blogg för några dagar sen och kan säga att jag verkligen gillar den. Dina tips är väldigt bra!

    Nu är det såhär att jag verkligen behöver hjälp med en grej.
    Jag slingade mitt hår hos frisör för ca 3-4 veckor sedan, några dagar senare började jag tappa hår.
    När jag tvättar håret, borstar det eller bara rör det lossnar det stora tussar med hår.
    Kudden och kläderna blir fulla med hår på nolltid.
    Detta gör mig väldigt ledsen eftersom jag har varit väldigt noga med att sköta om mitt hår det senaste halvåret och fått mycket bättre kvalité på håret.
    Jag använder varken värmeverktyg eller hårspray, tvättar håret 2 ggr i veckan och använder inpackning.
    Har aldrig haft problem med håravfall vid färgning/slingning tidigare..

    Snälla hjälp mig, jag vill inte bli skallig! :(
    /Orolig tjej.

    SvaraRadera