torsdag, september 23, 2010

Frisörbutiker

Anonym sa:
Kan man inte köpa liknande produkter i affärer?
(jag menar inte ica) hehe
Men typ kicks elr liknade?
för jag gillar inte att beställa och hålla på..
skulle bli glad om du svarade !

tack.

Svar: Jag måste nog börja ha kommentargranskning, jag missar så många kommentarer, ledsen att jag inte svarar förän nu. Det finns ju dyrare produkter på kicks och visst är dom bättre än de du kan köpa på ica. Men det är ändå inte lika bra. De produkterna jag brukar tipsa om riktiga frisörprodukter och finns att köpa hos frisörer, det finns också vissa butiker som säljer dessa produkter, Bellbox är en utav vem. Sedan brukar det finnas sådana frisörbutiker i alla större städer. I Nordstan, i Göteborg, vet jag att det finns minst en. Man får ha ögonen öppna och fråga sig fram.

Dock vill jag påpeka att i de allra flesta fall är väldigt mycket billigare på , men jag förstår er som är under 18 och orkar, kan eller vill beställa. Jag kände samma, men nu fyllde jag 18 i våras och allt blev mycket lättare.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar