torsdag, september 02, 2010

Leveransinformation m.m.

Hej! Här hittar du allt du behöver veta innan du beställer produkter av mig, Ellinor Gustavsson, från my.oriflame.se/wonderfull. (Jag vet att jag stavat fel på wonderful) ;)

Leveranstiden kan variera lite beroende på hur mycket du beställer och hur många som har beställt innan. Så fort jag fått tillräckligt med beställningar så skickar jag en order. Vill du väldigt gärna ha dina produkter snabbt så kan du skicka ett mail till mig så ska jag försöka skynda på det hela. Oftast tar det inte mer än två veckor.

Utöver kostnaden på dina pordukter så tillkommer det frakt på endast 30kr, egentligen kostar det mer men jag har valt att ha billigare för eran skull.

Vill du slippa fraktkostaden kan du välja att hämta dina produkter hemma hos mig på Tjörn eller i Kungälv, när jag är i skolan. Då tillkommer endast expeditionsavgift på 10kr och dessutom får du dina produkter fortare.

Min mailadress hittar du på hemsidan.

Välj Oriflame - Jag har aldrig blivit missnöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar