torsdag, september 02, 2010

Haha, typiskt!

Det är så typiskt att man ska stava fel i lite "viktigare" sammanhang. Jag har nog inte berättat det för er förut men jag säljer produkter på Oriflame på fritiden, har ganska nyss börjat med detta så det är gaska nytt för mig. Men i alla fall så skulle jag skapa en egen sida där folk kan beställa produkter genom mig på nåtet och adressen blev my.oriflame.se/wonderfull. Haha, ser ni, wonderfull med på L. Jaja, ni är i alla fall välkomna att beställa produkter via mig.

I nästa inlägg kommer jag skriva om leveransinformation m.m. Kommer sedan att använda det inlägget som länk från min Oriflamesida.

Kolla in om en kvart så får ni den information ni behöver!

Kram!

PS. För er som frågar efter hur jag ser ut och vill se bilder så finns en bild på mig som osminkad på hemsidan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar