tisdag, juni 14, 2011

Sulfatfritt schampoo för lockigt hår

Ledsen att det blivit så dåligt med inlägg det senaste, jag har haft fullt upp med bal och student att jag helt glömt bort att blogga. Jag ska göra mitt bästa och försöka blogga varje dag framöver!

Nu tänkte jag tipsa om ett schampoo för er med lockigt hår. På kan du just nu köpa "TIGI CATWALK Curlesque Defining Shampoo" för bara 99kr, ett väldigt bra kampanj-pris, vanligtvis kan det ligga upp emot 250kr!

Detta schampoot är sulfatfritt vilket är mycket snällare för håret, och även för miljön. Det innehåller sjögräs och havsfänkål som hjälper till att motverka frizz och hjälper till att separera och definera lockarna. Håret får glans och styrka!

Som sagt: 99kr på !

TIGI Catwalk Curlesque Defining Shampoo 300 ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar