lördag, juni 25, 2011

Blek håret på ett naturlig sätt

"Eorol Kamomill Blonderingsspray" är en spray som används på fuktigt hår efter vanlig tvätt. Man upprepar dagligen tills man fått den nyans man vill ha. Den innehåller inga kemikalier annat annat skadligt som vanliga hårfäger/blekningsmedel gör. Den innehåller istället kamomill som fungerar precis lika bra.

Det går även att bleka slingor. Spraya då bara på de delar av håret du vill bleka :)

Vet ni vad det bästa av allt är? Den kostar bara 39kr på .

Jag har inte använt denna sprayen själv, men jag har använt schampoot och inpackningen i samma serie och fick då många kommentarer om att mitt hår blivit ljusare! Ni kan läsa mer om det HÄR!

7 kommentarer:

  1. Snälla kan du svara för jag behöver verkligen veta! :) Kan man använda sprayen även fast man har riktigt mörkt brunt håår?

    SvaraRadera
  2. Jag har testat den och det gav inget resultat alls förutom att det slet OTROLIGT på håret.

    SvaraRadera
  3. Jag pratade med min frisör och hon sa att man aldrig ska använda kamomill i håret. Det sliter supermycket och tillslut måste man klippa av det pga av att man knappt kan borsta det. Sorry

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det verkligen så farligt för håret?? :0 vill verkligen nt förstöra håret el ngt sånt :(

      Radera
  4. Detta spray innehåller väteperoxid" läs inehållförteckningen."

    SvaraRadera
  5. hoppas att du rekommendera detta till dina läsare och jag tycker den här inlägget är verkligen bra

    SvaraRadera
  6. Sicken okunnig frisör! Kamomill - ren, riktig kamomill - är vårdande! Om man gör kamomillte o har det i håret efter tvätt får man babymjukt hår. Men den där sprayen - erol innehåller väteperoxid. Inte alls naturlig. Jo, lite kamomill finns där också, men väteperoxiden sliter o torkar ur.

    SvaraRadera