torsdag, juni 23, 2011

Snabbare hårväxt!

Igår var mina kompisar, Hanna och Johanna, här. Jag hjälpte dem att färga håret, och jag klippte även håret på Hanna. Hennes hår har växt jättefort och vet ni varför? Hon har ätit hårtabletterna Panto-3 och Hårkontroll från och till under två år, och hennes hår har växt över 30 cm på den tiden!

Jag åt själv Panto-3 för några månader sen och fick många kommentarer om att mitt hår blivit väldigt långt! Och nu har jag beställt hem ett nytt paket på 192 tabletter för 235kr!

Både Panto-3 och Hårkontroll finns på och Shopping4net och de har ungefär samma pris.

Hårkontroll gör att det håret som växer ut blir starkare och får mer glans, och är det så att man har brist på någon av vitaminerna eller mineralerna som hårkontroll innehåller så hjälper de även håret att växa fortare.

Panto-3 är aningen dyrare men de är ändå min favorit. Dessa tabletter hjälper nämligen de hårsäckar som är i vilofas att aktiveras och gör även att hela håret att växa fortare då de ökar blodcirkulationen i hårbotten, och dessutom innehåller massor med näring som håret behöver för att bli starkt! Jag har läst och hört från flera personer att de är väldigt nöjda med Panto-3, och det är jag med!

Båda dessa tabletter gör också naglarna starkare och huden mjukare!

8 kommentarer:

  1. Den här "Hanna" har alltså använt både hårkontroll och panto-3 på samma gång? Blir det bättre effekt då?

    SvaraRadera
  2. Men varför skriver du inte om Orginal silicea som gjort att mitt hår blivit tjockare och mycket finare. Tala om inre skönhet som alla party tjejer med tunt hår borde prova / Lotta

    SvaraRadera
  3. Om man måste välja mellan hårkontroll eller panto-3, vilket ska man ta? vilket hjälper snabbast och bäst liksom?

    SvaraRadera
  4. Kan man äta äta Hårkontroll och Panto-3 på samma gång?
    Tacksam för svar :)

    SvaraRadera
  5. Jag berättade om Panto-3 för mina kompisar och dom sa att man kan börja må dåligt av att äta sånna tabletter. Att det liksom inte är bra för håret. Är det sant?
    Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera
  6. Har du några vetenskaper om tengle teezer, skulle vara väldigt kul att prova den, men om den är värd priset.. superbra blogg :)

    SvaraRadera
  7. Om man äter panto-3 eller hårkontroll växer det också på kroppen eller på på huvudet? :)

    SvaraRadera
  8. tror du eller någon annan att jag kan ta något av dom om jag är 13 år ??

    SvaraRadera