tisdag, juni 30, 2009

Garnier Respons hårinpackning

Som jag många gånger påmint om så är det viktigt med håripackningar speciellt undersommaren, därför tänkte jag tipsa om min favorit - Garnier Respons inpackning med pärlemo och körsbär. Den innehåller bra ingredienser som tillför fukt utan att faktiskt tynga ner och eftersom den inte innehåller några direkta oljor så blir inte håret fett. (Har man ett mycket torrt hår kan det vara en bra idé att komplettera med oljeinpackning över natten en gång i veckan, har man mindre torrt så räcker det med en gång i månaden). Det enda dåliga med produkten är lukten men så fort håret torkat försvinner den.

Garnier respons inpackning, den rosa, finns att köpa hos de flesta livsmedelsaffärerna och kostar runt 45kr.
'

2 kommentarer:

  1. är den i grön också bra, jag har en som heter garnier fructis stärkande inpackning, svara snälla

    SvaraRadera
  2. hejsan, jag har köpt exact likadan men avocado oil och shea butter i Ö&B. Det kosta faktist 29 spänn, riktigt bra pris kan jag säga, och det finns i den i rosa också :D

    SvaraRadera