tisdag, maj 03, 2011

Inpackning inför sommaren!

Jag tror läser min blogg, för nu har dom min bästa hårinpackning på kampanj också! "Matrix Biolage Hydratherapie Aqua-Immersion Crème Masque". Jag har skrivit om den tidigare i det här inlägget.

Jag rekommenderade den även till min kompis Johanna och hon är också jättenöjd med den. Den är dryg och vara länge. Håret blir jättemjukt och lent. Den är verkligen jättebra! Jag använder 1-2 gånger i veckan och mitt hår känns aldrig torrt längre.

Nu kan man köpa den för bara 99kr, i vanliga faller kostar den 150-200kr. Passa på! Det är bra att ha en bra inpackning hemma nu inför sommaren då håret lätt kan bli torrt och slitet av sol och bad. Alltså på !

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Du får gärna skriva ut ingredienserna på hårprodukterna du tipsar om, det skulle vara skitbra! Speciellt eftersom du säger att du har många av produkterna du tipsar om hemma. Då är det ju lättare för dig att bara skriva ut ingredienserna direkt i inlägget än att vi ska leta runt på internet om man vill veta :)

    SvaraRadera