fredag, mars 19, 2010

Eorol kamomill shampo - för ett blondare hår

Jag inhandlat Eorol kamomill shampo för blondt hår. Ett schampo som ska göra ljust hår ljusare på ett naturligt sätt. På förpackningen står det att man först ska tvätta håret som med ett vanligt schampo och efter det ska man schamponera in håret igen och låta det verka några minuter. Än så länge har jag bara hunnit testa det en gång och kan därför inte säga om det fungerar eller inte men förhoppningvis kommer man kunna se en skillnad om några veckor. Kamomill är känt för sin egenskap att kunna göra bondt hår blondare.

Vill man få bättre och fortare resultat finns det en spray man kan köpa till och använda efter tvätt som man lämnar kvar i håret. Det finns även en hårinpackning, Eorol kamomill Balm, som har samma effekt.

Eorol schampo, balm och spray finns även för brunt och rött hår.

Jag köpte min på Life men den finns till billigare pris på Gymgrossisten och .


Förpackningen ser ut ungefär såhär, fast i min var innehållet gult. Bild lånad här.


3 kommentarer:

  1. jag har ett problem med mitt hår och jag hoppas att du skulle kunna hjälpa mig med det :)
    jag spara mitt hår under ett halvår och efter det var jag tvungen att klippa av 1dm för det var så slitet och torrt (1dm på håret längst ner,topparna) efter att jag gjort det så bara efter 1 månad blev det lika torrt och slitet som innan. jag använder alltid schampo och balsam och jag använder hårfön nästan aldrig och platttång en gång per vecka, jag använder alltid värmeskydd och aldrig hårspray och sådant som innehåller alcohol. och jag tvättar inte håret så ofta. vad ska jag göra för att det ska sluta vara så slitet och torrt? en grej till: när mitt hår blir slitet menar jag att hårstrån halveras :( kan du snälla hjälpa mig?

    SvaraRadera
  2. Lite sent att fråga men bättre sent än aldrig, men jag har mörkbrunt hår & jag vill ha de ljusare typ som ljusbrunt, funkar den bruna Eorol Schampot för mig då ?

    Tacksam för svar :)

    SvaraRadera