tisdag, maj 19, 2009

Resultat av hårtabletter

För ett tag sedan köpte jag, och två kompisar till mig, vars ett pakter med hårkontroll, som jag skrivit om i detta inlägget (bäst att öppna i nyss fönster), sen dess har jag ätit dem i stort sett varje dag. Många tror säkert att det bara är bullshit att hår ska växa fortare och bli starkare men enligt min erfarenhet så stämmer inte detta. De senaste veckorna har jag fått kommertarer som påpekat hur långt hår jag fått och hur jag gör för att det ska växa så mycket. Mitt hår har faktiskt växt mer än vanligt, jag kan se det tydligt på min utväxt sen jag färgade håret för en månad sen, det är växt långt över en centimeter på en månad. Jag vägrar tro att det bara av "en händelse" råkat börja växa lite snabbare.

Det står i bipacksedeln att tabletterna ska förbättre både hår, hud och naglar. Än har jag inte märkt någon skillnad på min hud eller mina naglar men jag vill minnas att när jag åt dessa tabletter för ungefär ett år sedan så blev mina naglar mycket hårdare än de varit innan. Jag kan dessvärre inte på något sätt lova att ditt hår eller dina naglar ska växa snabbare eller bli starkare men hos mig får
Hårkonroll ett stort plus.

1 kommentar:

  1. hej:) fin blogg! vart köpte du tabletterna? och va kostade dom ungefär..? mvh hanna

    SvaraRadera