onsdag, maj 30, 2012

Loreal Mythic Oil

För några veckor sedan beställde jag hem Loreal Mythic Oil. Jag blev så lockad efter att ha läst så bra saker om den, och jag har inte ångrat mitt köp. Oljan gör håret mjukt och lent, utan att kännas det minsta fett. Jag brukar ta den på torrt hår eftersom jag upplever att det ger bättre effekt då, men det står på förpackningen att det även går bra att ta i fuktigt hår. Men akta så ni inte tar för mycket, det räcker med två pumpar till mitt långa hår.

Loreal Mythic Oil innehåller avocadoolja och druvkärnolja som är två oljor som är riktigt vårdande för håret. De innehåller rikligt med vitaminer och annan näring som håret lätt tar upp.

Jag köpte min på , och jag ser även att den finns på Bangerhead till samma pris, nämligen 149kr för 125ml. Jag har haft min i över en månad och det syns knappt att den är använd, den varar alltså så länge eftersom det inte behövs mycket per gång.

Loreal Mythic Oil 125ml i gruppen Varumärken / Loréal / Absolut Repair hos Lyko Hair AB (43-146)

3 kommentarer:

  1. Bloggdesign? :) Klicka här: http://julialemon.nu/2012/june/bestall-bloggdesign-sa-gar-du-tillvaga.html

    Hoppas du haft/får en bra tisdag!

    SvaraRadera
  2. Min hårfrisörska använder den på mig :) köpte därför en flaska, men blev lite besviken. För på lykos hemsida står de att den endast innehåller vattenlösliga siliconer, men när jag kolla på flaskan innehåller den siliconer som endast går bort med schampo som innehåller sulfater :/ fast håret blir otroligt mjukt :)

    SvaraRadera