tisdag, november 22, 2011

Schampoo för ljusare hår

Med min beställning från förra veckan fick jag även "Toni & Guy Warm Blonde Shampoo". Ett blekande schampoo som bland annat innehåller E-vitamin och druvolja. Jag blev intresserad av detta eftersom jag vill få mitt hår lite ljusare. Egentligen är jag redan blod men färgade håret mörkt får några månader sedan. Jag gjorde slingor för några veckor sedan men blev inte helt nöjd eftersom det fortfarande finns rätt mycket mörk färg kvar. Därför tänkte jag prova detta schampoot.

Och det fungerar faktiskt, mitt hår har blivit ljusare och jag har bara använt schampoot tre gånger. Dessvärre blir håret lite torrt men använder man bara ett bra balsam eller inpackning så är det inga problem. Mitt hår har fått en helt ny glans och jag är mycket nöjd. Toni & Guy Warm Blonde Shampoo håller vad de lovar!

Jag beställde det, som sagt, på och det kostade 120kr.

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Kan du kolla om Grazette Crush 6 schampoo och deras wonder mask är bra produkter för håret?

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Gillar verkligen din blogg men kan du inte rekomendera lite hårprodukter som man kan köpa på vanliga affärer och inte bara hårprudukter som måste beställas på nätet. Jag håller på och sparar till långt hår men nu börjar topparna kännas torra och toviga, egentligen inte slitet tror jag. Har du tips?? Har hört talas om att Ricinolja ska få håret att växta fortare, har du testat det? Kan man köpa Panto-3 på vanlig hälsokostbutik??

    Tack för en fin blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Om man skulle vilja maila dig, vad har du för emailadress? :)

    SvaraRadera
  4. Hej !
    De är dags för mig att klippa mig snart... och jag till turkiet snart, så jag undrar vad som är bäst, klippa sig före eller efter?

    SvaraRadera
  5. Hej Ellinore!

    Allt bra?

    Vi skulle vilja bjuda in dig till en bloggfest den 18 maj i Jönköping. Men jag hittar inte någon mailadress. Du kan väl höra av dig om du vill veta mer. jonkopingsbloggfest@hotmail.com

    Hat´gött!
    /Karin & Anna

    SvaraRadera