torsdag, augusti 27, 2009

Mina två favoriter - Matrix Biolange

Ledsen att det blivit dåligt med bloggande under sommaren men men ska bättre mig.

Idag måste jag tipsa om mitt bästa fynd i sommar. Två produkter ifrån Martix, shampoo och balsam. Såhär ser shampoot ut:
_

Bild ifrån matrix.com
_
Balsamet ser ungefär likadant ut fast i lite mindre förpackning. Shampoot innehåller 500ml och kostade 199kr, det gjorde även balsamet. Jag hade turen att köpa dem på extrapris och fick två för en.
_
Shampoot har jag använt många gånger nu, och jag tycker inte det torkar ut mitt hår alls lika mycket som de shampoon man köper i livsmedelaffärer, det känns även återfuktande.
_
Balsamet är ett lätt balsam som återfuktar utan att tynga ner håret. Mitt hår blev väldigt lent och fint, även aningen lockigare än med andra balsam. Jag är väldigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar