lördag, oktober 16, 2010

Mitt hår

Ja, som jag skrev i det tidigare inlägget, så försöker jag spara ut till långt hår igen. Och när jag säger långt hår menar under bh-bandet på ryggen ungefär. Mitt hår är just nu ca 7 cm över. Så jag har en bit kvar.

Men som sagt så äter jag ju Panto-3, som får mitt hår att växa snabbare. Dessutom är jag noga med att vårda det väl. Jag brukar ha olja i på natten och gör en inpackning ungefär två gånger i veckan. Sedan använder jag alltid i någon form av leave-in.

Är du nyfiken på något som har med mitt hår att göra eller något annat så är det bara att fråga. Är det någon produkt du vill veta mer om, jag kanske har provat den eller känner någon som gjort det, så säg bara till!

Kram på er och ha en god natt! :)

En film på mina Panto-3-tabletter (det är som sagt lättare för mig att ladda upp en video än en film)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar